luni, 28 iulie 2008

asteptare ...




Trecerea timpului uneori este dureroasa, uneori timpul trece prea incet, iar alteori trece prea repede. Nu ar fi oare frumos ca in momentele frumoase si care ne fac fericiti sa putem opri timpul in loc? Nu ar fi oare ideal ca momentele urate sau cele care ne trezesc la viata cele mai ciudate emotii sa treaca cat se poate de repede? Ma gandesc cateodata cum ar fi oare daca am avea o telecomanda cu ajutorul careia sa putem "dirija" timpul cum vrem. Clipele frumoase sa se opreasca in loc, sa le putem savura momente in sir, sa ne saturam de atata bine, pur si simplu sa nu ducem dorul apoi de acele clipe. Unii ar spune ca ar fi extraordinar ... altii ca nu. Din ce categorie crezi ca fac parte? Iti spun chiar eu ... din a doua, si vrei sau nu iti si argumentez. Greutatile si toate trairile de zi cu zi nu ar mai fi traite atat de intens ... clipele frumoase din viata noastra poate nu ar mai fi apreciate si "ravnite" apoi. Dar totusi, parca simt nevoi sa am control total asupra timpului.
Mai am un pic si intru in concediu ... un pic insemnand 4 zile si simt ca totul se desfasoara cu viteza melcului turbat saptamana asta ... in restul anului saptamanile
trec fara sa imi dau seama, si doar atunci realizez ca timpul trece ingrozitor de repede.
UFFFFFF .....

Un comentariu:

ancaveronik spunea...

Cam asta era si ideea din filmul Click... Vrem sa scapam de momentele neplacute sau plictisitoare, dar fara ele nu mai ramane foarte mult, si fara ele nu mai sunt celelalte asa nemaipomenite, nu?