miercuri, 27 martie 2013

Aeroportul pentru curse interne Delhi - Chennai

Bun ... deci am vazut cum sta treaba cu caratul bagajelor dar urmeaza partea cu trecutul lor oficial pe teritoriul indian si ajuns cu ele intregi la destinatie ...
Asadar si prin urmare ... intru in aeroportul din Delhi pentru curse interne si ma indrept cu pasi ... tot impleticiti la "taraba" cu bilete de avion. Ajunsa la rand, imi pune bagajul pe cantar si ca sa vezi ... bagajul de cala, care statuse tot timpul inchis cu lacatul si care nu calatorise cu mine pe scaun in avion ... are cu 2 kg mai mult. Bai ai innebunit imi vine sa ii zic la fata 'ceea. "No no no" ... tot incerc eu sa ii explic cum sta treaba ... si ea "yes yes yes madam". Numai bine pun valiza pe cantarul de langa si ce sa vezi? Are aceeasi greutate ca si atunci cand am plecat din Timisoara ... hm ... ce ciudat. Ma linistesc eu, fata intelege si imi ia in considerare cea ce-a doua cantarile, dau sa iau biletul ... si ma paleteaza ca trebuie sa platesc 500 de rupii pentru ca am cu 2 kg in plus fata de limita admisa. Din nou: "Beiii, ai innebunit!!!". Din nou "No no no" "Yes yes yes madam" ... pana la urma rezolvarea i-o da superiorul ei prin telefon (sau poate gura noastra cea mare) si ne lasa sa trecem fara sa platin nimic in plus ... ufffff ...

Acum spre punctul de control ... ajung acolo si ma pune sa ma descotorosesc de bagajele de mana, scos laptop(uri) din geanta si separat aparat foto si telefon mobil.Apoi imi pune cate un bilet pe fiecare geanta in parte, niste bilete care aratau de parca ziceam ca merg la "Hugh Hefner's Mansion" ... man?!?!?!?!

Bun, dupa ce terminam de despachetat si atasat biletele dau sa plec si nenea de la punctul de control imi face semn "nu, nu, nu ... in partea dreapta la control". Pai fratello, nu ai controlat ce era de controlat? Na ca sa vezi ca trebuie sa trec printr-o poarta unde era o tanti cu o fata cam "speriecioasa" si ma pune pe un postament si incepe sa ma controleze. Ete fas. Trec frumos de tanti "sperecioasa" si dau sa imi iau bagajele si ce crezi? Ma intreaba daca nu am cumva in geanta o bricheta. Asa si? Ce crezi tu ca as putea face eu cu o bricheta? Sa ma ard la degete? Dupa atatea controale unde crezi ca ar mai putea ascunde eu o petarda, da barem o bomba? Ok, imi iau bricheta si mi-o arunca. Bun ... trec usor peste treaba asta ... nu de alta, dar mai aveam inca una ... ha ... na ca sa vezi :P

Dupa ore bune de sete si foame si somn si de toate ... merg frumusel sa imi cumpar o apa imbuteliata (ca asa am citit ca e bine sa faci) si ca sa vezi ... ma mananca pe mine sa ma uit pe etichete sa vad unde sunt imbuteliate ... si ca sa vezi toate sunt imbuletiate in India ... No shit? Nici nu ma asteptam ... Inghit in sec, imi cumpar apa, scot paiul (unul din cele 160 cumparate din Romania) il despachetez si cu frica intre falci beau o gura asteptandu-ma la inevitabil ... prima experienta dintr-un lung sir de produse "Made in India" nu a fost chiar atat de rea pe cat ma asteptam ...

 


Niciun comentariu: