vineri, 19 septembrie 2008

Imi plac oamenii intregi la cap



NU SUPORT comunicarea verbala sau fizica cu o persoana pe care o "cunosc" de cateva zile sau, mai rau, de cateva ore. Exista oameni care imi sunt antipatici din prima clipa. Ma enerveaza felul lor de a vorbi, de a merge, de a rade, de a gesticula si pur si simplu nu ii "inghit", oricat de mult ar incerca sa se faca placuti. Ma enerveaza oamenii care incearca sa imi "smulga" un suras, sa se faca placuti, sa intre intro discutie privata si isi dau cu parerea, parere care pentru mine nu conteaza, nu ma intereseaza si ma lasa "rece". Incerc prin tot felul de metode sa ii comunic sa ma lase naiba in pace si sa isi vada de viata, dar exista oameni prosti care pur si simplu nu inteleg. Asa ca, o astfel de persoana m-a facut sa scriu pentru a doua azi pe blog, pentru ca trebuie sa MA descarc de energiile negative.
Acea persoana, cunoscatorii stiu despre cine vorbesc, blonda de altfel, face parte din categoria oamenilor prosti care nu pricep in momentul cand sunt respinsi. Ii place sa se bage in seama cand imi e lumea mai draga, vorbeste aiurea (la propriu si la figurat) si chipurile trebuie sa o ascult cu interes (deh ... sta langa mine si imi cerseste atentia si eu sunt o persoana politicoasa asa cum m-au invatat parintii sa fiu), ii place sa se dea in spectacol cu ce face si ce a facut (bla bla-uri pentru mine) si sa nu mai vorbesc de vocabularul care il are (ma da pe spate si nu imi revin nici dupa doua palme peste ochi administrate de vreu/o coleg(a) la fel de "traumatizat(a)" ca mine). E genul de om care, daca il scoti pe usa, ma trezesc ca intra pe geam, daca baricadez usa si geamul, ma pomenesc ca intra pe gaura cheii si tot asa.
Programul de lucru al acestei persoane:
- ora 7.45: plecat cu busul firmei la lucru, trancanit de nu se mai opreste pana la lucru;
- ora 8.15: ajuns la lucru, trancanit de o jumatate de ora fara noima, trancanit in continuare;
- ora 9.00: o tigare rapida, venit dupa mine, trancanit si gesticulat fara noima;
- ora 11.00: pauza de tigare, venit dupa mine, trancanit si gesticulat fara noima;
- ora 13.00: pauza de masa o jumatate de ora, trancanit la masa fara noima, gesticulat, fonfanit aruncand cu gura plina si aruncat cu mancare in mine;
- ora 15.00: pauza de tigare, venit dupa mine, trancanit si gesticulat fara noima;
- ora 16.50: asteptat busul firmei sa ne duca acasa, venit langa mine, trancanit fara noima;
- ora 17.00: urcat in bus, trancanit fara noima;
- ora 17.30: ajuns la destinatie, trancanit fara noima, ea a coborat din bus.
Piufff ... am scapat pe ziua de azi!!!!! Party la mine acasa toata lumea!!!!
FATO, ESTI NEBUNA sau fiecare zi este una mai speciala pentru tine???!!!

5 comentarii:

Anonim spunea...

din pacate eu sunt unul din "cunoscatori".
Stau si ma gandesc: "cu ce am gresit?".
Sa o ignor am incercat, nu merge:((, sa-i zic ca nu o suport...risc sa ma bata asa ca stau si "inghit" ce draq sa fac.
Anca sunt alaturi de tine.
Si acum HAI SA MAI VINDEM NISTE BANNERE!!!!!!!!!!!!

Un Pitic Pufos spunea...

:):):) Hai sa vinde niste BANNERE din alea multe ce se gasesc pe la site-ul ala de la trust. :):):)

ancaveronik spunea...

Cand am citit titlul am gandit un pic din "Uf..pitic pufos nu ma mai place... :(("
Dar dupa ce am terminat de citit postarea nu pot decat sa ma bucur ca nu cunosc personajul (sa nu mi-l prezinti cand vin sa te vizitez) Te pupa cealalta ancutza

Anonim spunea...

Cu riscul de-a mă-nscrie pe lista antipaticilor, asta-i o problemă a persoanelor care încearcă să fie sugestive în loc să zică lucrurilor pe nume. Un simplu "Nu te supăra, am alte probleme şi nu pot să discut cu tine" ar fi rezolvat situaţia.

Un Pitic Pufos spunea...

Pentru Nabbú:
:):) ... ce usor ar fi daca toti ar intelege cand le spui <...>"Nu te supăra, am alte probleme şi nu pot să discut cu tine"<...>, dar exista si oameni care dupa o astfel de replica intreaba: "Dac ce treaba ai acum?, "Lucrezi sau stai de nu poti sa vb cu mine acum?", etc.