vineri, 19 septembrie 2008

Adicted to "Dive in your live"



Ma trezesc. Ajung la lucru. Imi pun castile. Dau drumul la muzica; si devin instantaneu dependenta, dependenta de o melodie, dependenta de un stil muzical. Fiecare zi are stilul sau inconfundabil, asa ca astazi, bineinteles, exista o melodie care ma "drogheaza" de la ora 8.00 am. Melodie specifica zilei de vineri, cand toate parca merg din plin, cu toate ca trece greu ca naiba si astept cu nerabdare ora de plecare. Melodie care imi pune sangele in miscare si ma face sa dansez (in stilul meu caracteristic si inconfundabil) prin birou ca o descreierata. Asa ca melodia aceasta ma ajuta sa trec peste "impas". Cred ca este pentru a 15 oara cand o ascult pe ziua de astazi, si uite cat este ceasul (11.00 am) si eu nu ma pot opri din fredonat. Zici ca sunt "posedata" de o nebuna care ma impinge la acte de violenta daca nu ascult melodia. Am incercat sa ascult si alta melodie, dar parca nimic nu se compara cu aceasta si nu ma dispune cum ar trebui sa o faca. Am colegi intelegatori, inca nu au spus nimic, dar parca privirile lor imi spun : "Fato, opreste-te singura daca nu vrei sa te oprin noi definitiv!!!!" DAR NU POT. E ca si cum m-as juca la vreun joc de vreo 4 ore, as aavea totusi de facut altceva mult mai important, dar nu ma pot opri. Imi spun: "inca o misiune si am terminat". Bineinteles ca pierd jocul, dar imi spun: "inca o data mai incerc si daca nu castig, nu mai joc" si tot asa pana mai trec inca 4 ore. Asa si cu muzica: CREEAZA DEPENDENTA!!! Unde este butonul HELP din creierul meu???!!!

Tie ce anume iti creeaza dependenta intr-o zi de vineri?

Un comentariu:

Anonim spunea...

hello,
Si eu am problema asta. De la 8 dimineata ascult aceeasi melodie: Loredana Groza "Cine te crezi".
Nu stiu de ce, dar nu mai pot scapa de ea(si nici nu-mi place extraordinar de mult Loredana)
Am incercat sa ma uit la un film, dar dupa 10 minute l-am orpit ca sa ascult melodia. Cred ca "trustul" e de vina.
Nu vrei sa facem schimb de melodii?

Pusi