joi, 18 septembrie 2008

Vise (ne)placute



Visele fac parte din noi. Unele au semnificatii, altele nu. Unele poate ai dori sa fie realitate, unele nu. Dar ce se intampla cand ai niste vise ciudate. Asa si eu, ca fiecare dintre noi, visez; de multe ori sunt vise frumoase, cateodata am cosmaruri, dar de cele mai multe ori am vise foarte ciudate. Oricum ar fi intotdeauna "realitatea" din timpul noptii ma pune pe ganduri a doua zi. De multe ori raman cu gandul la ceea ce am visat, daca cumva are vreo legatura cu realitatea zilei care ma asteapta, si asa incept sa analizez fiecare detaliu din ziua respectiva. Daca am varsat cafeau de dimineata pe mine, daca m-am impiedicat pe scari in timp ce alerg spre lucru, daca dau cu capul in geam - e clar ca are de a face cu visul de aseara. Si automat se creeaza o legatura in subconstientul meu si tot ceea ce vad in jurul meu a doua zi, CLAR are legatura cu visul de aseara. Asa si azi noapte ... am visat ... si ce am visat era legat de persoane si activitati care nu au vreo legatura cu viata mea de zi cu zi. Si acum stau si ma gandesc de ce subconstietul m-a dus pe acel fagas. Na meditatie pentru intreaga zi de astazi. Ziua nu s-a terminat totusi, iar eu tot ma gandesc: CARE ESTE SEMNIFICATIA!!!

Asa ca ... lamuriti-ma, eu sunt total depasita.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fluturas nu mai ai aripioare, domnul ...le-a retezat. Frumos vis, pacat ca este trist...nu mai are...aripioare, evident, dar fluturasul inca este...exista..se taraie.Hmmm...visele sunt la fel ca saruturile, unele mai placute ...altele mai putin placute, depinde de persoana cu care o faci(te visezi. Iti doresc sa ai doar vise frumoase, cu happy end..si cu multi fluturi..in stomac dupa...Cunoscatorii stiu..
Te pup

ancaveronik spunea...

Pai visele in general au un singur sens, acela de a echilibra psihicul, de a oferi creierului ce are nevoie si nu a obtinut in timpul zilei. Asa ca nu te mai gandi, se intampla sa visam ceva ce doar am schitat in gand cine stie cand sau ceva ce am vrut sa se intample si nu s-a petrecut sau ceva ce nici nu ne-a trecut constient prin cap dar....sa zicem ca o zii rupta otzar din rutina se echilibreaza cu un vis cu fluturi fara aripi :P (toate visele tale sunt produse si au legatura numai cu tine, si cu nimic altceva, nu tre sa le asociezi cu ziua urmatoare)